Moeder | Susu Untuk Ibu Hamil Dan Menyusu . Susu merupakan antara keperluan terpenting bagi ibu yang hamil atau pon yang sedang menyusukan ...

Moeder | Susu Untuk Ibu Hamil Dan Menyusu

/
0 Comments
Moeder | Susu Untuk Ibu Hamil Dan Menyusu. Susu merupakan antara keperluan terpenting bagi ibu yang hamil atau pon yang sedang menyusukan anak kerana terdapat kalsium dalam segelas susu. Bagi ibu yang sedang hamil, kalsiun sangat diperlukan untuk pembentukan gigi dan tulang yang kuat serta membentuk otot dan saraf agar berfungsi sempurna. Manakala untuk ibu yang sedang menysusu, anak juga memerlukan kalsium yang cukup dari Air Susu Ibu untuk perkembangan tulang. Sebab tu ibu menyusu memerlukan kalsium dengan jumlah yang cukup kerana ibu menyusu kehilangan kalsium setiap hari kerana menyusukan anak. 


Kalau korang yang tengah hamil atau sedang menyusukan anak masih tercari susu yang sesuai, apa kata korang cuba susu MOEDER Genius Pregnancy Fomula. Moeder adalah makanan tambahan untuk meningkatkan pengeluaran susu badan untuk ibu yang menyusukan anak serta meningkatkan system imun badan untuk ibu yang sedang hamil.

Kandungan Dalam MOEDER



Moeder dirumus kahs dari pelbagai bahan-bahan sunnah dan bahan-bahan herba semulajadi yang tiadak mengandungi bahan kimia. Antaranya SUSU KAMBING, EKSTRAK TOMATO, HABBATUSSAUDA, MADU, EKSTRAK ANGGUR, LUTEIN, BIRD NEST, SEAWEED, BUAH TIN, KURMA, GAM ARAB/MANNA, BILBERRY, ALOE VERA, LOBAK MERAH, BROKOLI, OMEGA 3, BETIK, STEVIA, VANILLA dan NON DAIRY CREAMER. Banyak hokay bahan-bahannya, 


Khasiat MOEDER Untuk Ibu Hamil


➔ Menguatkan kandungan bagi ibu hamil
➔ Memberi lebih tenaga ketika proses bersalin
➔ Mencegah sakit pinggang dan tulang belakang ketika hamil
➔ Meningkatkan daya tubuh, stamina serta tenaga sepanjang hamil
➔ Mencantikkan Kulit


Khasiat MOEDER Untuk Ibu Menyusu


➔ Memberi tenaga untuk ibu terutama ketika berpuasa
➔ Membanyak dan memekatkan produksi susu
➔ Membantu menghilangkan selulit kesan kehamillan
➔ Membantu merawat luka dalamam ketika bersalin
➔ Mencegah kegemukan, mencerah dan melembabkan kulit


Testimoni pengguna MOEDER



Rasa MOEDER dan PACKAGING


Kalau korang rasa susu Moeder ni, korang tak percaya yang ia nya ada campuran susu kambing sebab rasanya yang tak ada rasa hamis kambing. Kalau korang pernah minum susu kambing, mesti tau macam mana rasanya kan. Tapi susu Moeder ni sedap dengan ada perasa vanilla. Packaging macam ni aku suka sebab kau hanya perlu koyak sachet lepas tu trus tuang dalam cawan. Tak payah nak cedok-cedok susu lagi dah. Bekas tu boleh terus pakai buat isi duit... hehehe... 

Cara Pengambilan


Tak susah pon. 1 sachet tu bancuh dengan air suam 150ml untuk pagi sebelum/semasa sarapan pagi dan malam sebelum tidur. 1 Jar Moeder ni bersamaan dengan 600g (20g x 30 sachet) dan boleh bertahan sebulan lebih. Kira berbaloi dan jimat jugak nih.


Macam biasa, kalau kita minum apa-apa supplement sekali pon, result adalah berbeza untuk setiap individu. Ada yang serasi dan ada yang tak. Ada yang nampak kesan serta merta dan ada yang amik masa. Yang penting, banyakkan minum air masak juga yerp. 

Kalau nak tahu maklumat lanjut mengenai produk atau nak buat pembelian, boleh layari:


Website


FB Page


Instagram 


Alamat

Millennial Gen Sdn Bhd (1167089-D)
11G, Jalan Keluli AL7/AL,
Pusat Perniagaan Bukit Raja,
Section 7, 40000 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan
Tel: +603 3358 5344 | HP: +6010-4042769








You may also like

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...