POWER ROOT Penuhi Hasrat 36 Pelanggan Untuk Menunaikan Umrah

Friday, July 21, 2017

Power Root Berhad, yang terkenal dengan jenama kopinya Alicafe, membantu 36 orang rakyat Malaysia dari pelbagai lapisan masyarakat untuk memenuhi hasrat mereka untuk menunaikan Umrah, dalam sebuah inisiatif uniknya untuk menyumbang semula kepada komuniti. 


“Kami memahami bahawa menunaikan ibadah Umrah dan Haji di Mekah adalah satu tuntutan agama yang perlu dipenuhi bagi mereka yang beragama Islam. Dan sebahagian besar daripada mereka telah menyimpan wang selama bertahun-tahun, semata-mata untuk tujuan ini,” kata Pengerusinya, Dato' Afifuddin Bin Abdul Kadir.

“Kami membuat keputusan untuk memainkan peranan kami, dengan membantu rakyat Malaysia menunaikan Umrah, yang dianggap sebagai Haji kecil, melalui peraduan “Tunaikan Hasrat Umrah” kami dimana kami menawarkan 18 pakej umrah. Dan oleh kerana setiap pakej adalah untuk dua orang, kami sebenarnya menghantar 36 orang pelanggan ke Mekah,” tambah beliau.

Pengerusi Root Kuasa Dato 'Afifuddin Bin Abdul Kadir memberi ucapannya pada majlis penyampaian hadiah Power Root Tunaikan Hajat Umrah.
Bercakap di majlis penyampaian hadiah kepada tujuh pemenang pertama, Dato’ Afifudin berkata: Untuk memastikan keselesaan dan ketenangan fikiran mereka sepanjang perjalanan menunaikan ibadah tersebut, kami telah bekerjasama dengan Tabung Haji Travel, ahli syarikat Kumpulan Tabung Haji, untuk memberikan salah satu pakej terbaik mereka kepada para pemenang.” 

Peraduan tersebut telah bermula pada 1 Mei bersempena dengan bulan Ramadhan dan bakal berakhir pada 15 September 2017. Setakat 15 Julai 2017, tujuh pemenang telah dipilih menggunakan cara algoritma untuk memilih nombor siri yang bertuah. Mereka adalah:

Dato 'Afifuddin Bin Abdul Kadir, Pengerusi Power Root Berhad (tengah), Haji Mohd Yusuf Wadi, Penolong Pengurus Besar, Tabung Haji Travel, Mohd Nizam Mohd Yatim, Pengurus Kanan, Tabung Haji Travel dan Encik See Thuan Po, Root Berhad bergambar dengan pemenang pada upacara penyampaian hadiah Root Tunaikan Hasrat Umrah.
  1. Ruhaizat bin Hj Mohamed Amin, dari Melaka
  2. Aziana bt Adnan, dari Klang 
  3. Abdul Mustakim bin Ali, dari Johor Bahru 
  4. Puan Shuhadah, dari Puchong
  5. Puan Pauziyah bt Jantan, dari Shah Alam 
  6. Mohd Hanafi bin Nasarudin, dari Jerantut Pahang
  7. Nawi bin Awang, dari Felda Besout 6 Sungkai, Perak
Dato’ Afifuddin berkata bahawa peraduan Tunaikan Hasrat Umrah menunjukkan bahawa Power Root, sebuah syarikat tempatan, benar-benar memahami keperluan pelanggan mereka yang beragama Islam. “Kami bukan sahaja mengeluarkan produk minuman berkualiti tinggi yang memenuhi selera rakyat Malaysia, malah turut memastikan produk kami adalah halal terutamanya untuk memenuhi keperluan pelanggan kami yang beragama Islam,” tambah beliau. 

Dengan tekad untuk mempromosikan produk-produk tempatan ini ke pasaran antarabangsa, Power Root telah banyak melabur dalam aspek penyelidikan dan pembangunan herba-herba tradisional ini, untuk menghasilkan produk-produk jenamanya sendiri, antaranya Alicafe, Alitea, Per’l dan Extra Power Root.

Untuk menyertai peraduan, pelanggan perlu membeli mana-mana produk Power Root, dalam bentuk pek atau tin, gunting keratan logo atau cabut pembuka tin untuk dikepilkan bersama borang peraduan. Butir-butir, syarat-syarat dan peraturan peraduan boleh didapati di laman www.powerroot.com.my atau Facebook Alicafe, Facebook Per’l dan Facebook Powerroot.

Untuk maklumat lanjut tentang Power Root, sila layari www.powerroot.com.my   



You Might Also Like

7 komen

  1. kalo nasib baik bukak tin dah dpt best kan dapat pergi umrah free..

    ReplyDelete
  2. Terbaik juga power root ni.. Dulu memang selalu minum tongkat ali.. memang sedap

    ReplyDelete
  3. Tahniah..pd yg menang umrah. Best contest ni kan..nk try join sekali ;)

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive