Baju Muslimah Kanak-kanak

AFB Feeds

Showing posts with label Semakan Permohonan Tahun 1 2017. Show all posts
Showing posts with label Semakan Permohonan Tahun 1 2017. Show all posts

Klik jer gambar ni. Pengumuman untuk Ibu² dan Ayah² yang sedang menunggu keputusan untuk Permohonan Tahun 1 2017 bagi anak masing². N...

Semakan Keputusan Permohonan Tahun 1

Klik jer gambar ni.

Pengumuman untuk Ibu² dan Ayah² yang sedang menunggu keputusan untuk Permohonan Tahun 1 2017 bagi anak masing². Nak masuk tahun satu pon nak kena semak permohonan kan. Curlass anak² jaman serba canggih ni. Semua maklumat di hujung jari jer. 

Ni nak bagitau. Keputusan dah keluar untuk ibu² yang mendaftar di Putrajaya harini bersamaan 15 Julai 2016. Untuk kawasan Selangor, sila bawak bersabar yerp. Keputusan untuk permohonan tahun satu akan keluar esok bersamaan dengan 16 Julai 2016. Sila set alarm kat Handphone tu kalau takut terlupa. Bersiap sedia esok dok depan PC.

Debar gak nih, Harap² Qahirah dapat satu skolah ngan abang dia. Masa daftar haritu nombor dah limaratus lebih....ppffttttt... Nak masuk darjah satu dah anak dara aku nih. Dah boleh buat belanjawan untuk anak² masuk skolah tahun depan. Iman Hakimi darjah Empat, Qahirah darjah Satu dan Qhalif pulak Tadika. Duit... duit... duit... Banyak gak nak kena pakai duit tahun depan nih.

Note:  

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...