Baju Muslimah Kanak-kanak
Showing posts with label Pizza Gardenia. Show all posts
Showing posts with label Pizza Gardenia. Show all posts

Tajuk bukan main khenn. Macam terror *lah sangat buat pizza. Pada hal buat pakai roti gardenia jer...hehehe... Pizza gardenia sebelum dib...

PIZZA Tuna & Hotdog!!

Tajuk bukan main khenn. Macam terror *lah sangat buat pizza. Pada hal buat pakai roti gardenia jer...hehehe...



Pizza gardenia sebelum dibakar



Pizza gardenia selepas dibakar


Jadilah. Tak dapat pizza hut atau pizza dominos, pizza roti gardenia pon jadilah. Feeling ala2 pizza hut/dominos sudeh. Dah lama tak buat. Ni pon requested by iman hakimi.


Nak resipi ker? Alaaaaa...pejam mata pon boleh buat. Cili sos, mayonis, tuna, hotdong & cheese. Kalau nak tambah bahan lain pon boleh. Tabur jer suma bahan2 tu atas roti. Pastu bakar dalam pemanggang ajaib. Nikmat wei dapat makan panas2. Nak buat bento utk anak pepagi pon senang sebab simple jer kan.


Nanti ibu belajar buat doh pizza yer kimi. Tengok resipi macam senang jer. Tapi kena tunggu aura kerajinan nak menguli doh tu datang :-)


Note: Dpt lagi 2 message & 2 call. Jaga ko @CikaroBaek. Biar polis tangkap ko!!!

posted from Bloggeroid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...