Baju Muslimah Kanak-kanak
Showing posts with label Pesta Lelong Buku Putrajaya. Show all posts
Showing posts with label Pesta Lelong Buku Putrajaya. Show all posts

Kaki-kaki membaca, kaki-kaki suka membeli buku dan juga kaki-kaki kumpul koleksi buku, dah terjah Pesta Lelong Buku Putrajaya ker? Kala...

Memborong Buku Di Pesta Lelong Buku Putrajaya 2016


Kaki-kaki membaca, kaki-kaki suka membeli buku dan juga kaki-kaki kumpul koleksi buku, dah terjah Pesta Lelong Buku Putrajaya ker? Kalau dah, baguslah. Kalau belum tu, korang memang kena pergi sebab rugi kalau korang tak pergi. Buku-buku yang ditawarkan terlajak murah. Harga dari serendah seringgit woihhhhh... 

Macam-macam buku ada. RM2.00 jer

 Yang ni buat kau rambang mata sebab murah, berkualiti dan best. Memang rugi kalau kau tak beli.  

Booth Ana Muslim. Komik 1 RM2.00 jer. Tapi kalau beli 2 RM3.00. Tak kan kau nak tengok jer kan. Rembat jugak lah untuk Iman Hakimi sebab dia suka baca komik

Bukan nak cakap apa lah kan. Memang terlajak murah. Pergi lah terjah. Memang kau rasa nak beli semuanya lah. Pada hal buku yang kau beli dulu pon tak berusik lagi... ppffttt... Cengginilah kalau dah jadi seorang yang gilakan buku. Tapi bacanya entah bila... erkkkk... Nasib kau lah anak-anak dapat ibu cenggini. Sila khatamkan buku-buku yang ibu beli ni yerp.


Ini lah dia hasil rembatan. Kau nengok. Buku anak-anak jer yang banyak. Buku untuk diri sendiri ada satu jer. Tu ha... Kalau ada masalah hati atau kalau rasa hati macam dah nak hitam, elok lah beli buku Ubat Hati nih. Mana tau boleh bersihkan hati kau yang kotor tu. Harga RM4.00 jer. 

Dah... Pergi cepat. Ahad @ 30 October 2016 ni last dayBag mahal boleh beli. HP mahal boleh bertukar ganti. Tapi nak beli buku kau boleh berkira lagi. Gi bawak anak-anak. Mesti dorang happy. Sekian pesanan khidmat masyarakat dari #makanakempat.

Note: Blog dah back to normal ☺☺


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...