Baju Muslimah Kanak-kanak

AFB Feeds

Showing posts with label Penawar Resdung Paling Mujarab. Show all posts
Showing posts with label Penawar Resdung Paling Mujarab. Show all posts

Ada dikalangan adik beradik, suami atau anak-anak korang yang ada masalah resdung ni? Aku sendiri ada masalah resdung. Tapi tak ada lah ter...

Penawar Resdung Paling Berkesan Untuk Merawat Resdung

Ada dikalangan adik beradik, suami atau anak-anak korang yang ada masalah resdung ni? Aku sendiri ada masalah resdung. Tapi tak ada lah teruk sangat dan jarang-jaranglah kena. Tapi bila kena... Bersin banyak kali kau jangan cakap lah. Dengan hidung nya gatal merenyam. Bersambung ke mata pulak gatalnya. Kau pon gosoklah mata sampai mata kau jadi merah macam orang sakit mata. Memang azab jugak lah. Cuba bayangkan kalau anak kau yang baru sekolah tu kena. Kesian kan. 


Macam mana nak tahu yang korang ada masalah resdung? Baca ni antara tanda-tanda penyakit resdung.

  1. Hidung sentiasa berair/selsema setiap masa terutama ketika cuaca sejuk dan awal pagi.
  2. Gatal-gatal pada hidung,mata dan telinga terutama bila memakan ayam,udang,ketam,ikan masin dan sambal belacan.
  3. Bersin bila terkena habuk.
  4. Berkahak, banyak jerawat, kurang pendengaran/penglihatan, sakit kepala, kelemumur banyak, rambut gugur, nafas berbau (anda tidak tahu nafas anda berbau dan tidak menyenangkan rakan anda..minta nasihat ikhlas dari mereka), gatal kulit dan keputihan (wanita).
Bila dah ada resdung tu kan. Kesan dari penyakit resdung tu mesti ada. Antaranya Hilang deria bau, Pelupa/Daya mengingat lemah dan juga Lubang hidung bengkak dan tersumbat. Scary jugak bila baca kesan-kesan resdung ni kan. Kalau dah kena resdung yang teruk tu, kena lah berubat kan. Haaaa... Kalau korang masih mencari ubat untuk merawat resdung ni, apa kata korang cuba ubat Penawar Resdung Paling Berkesan nih. 

Sebab ianya diperbuat daripada serbuk akar kayu herba tradisional untuk melegakan dan mengurangkan simptom resdung dan juga alahan kepada makanan laut serta sudah diwarisi oleh pengamal perubatan Islam selama lebih dari 40 tahun yang lalu. Berkesan ker ubat resdung ni? Meh baca testimoni dari pengguna yang sudah menggunakannya:


Lagi testimoni pengguna yang berpuas hati

Kegembiraan bila resdungnya dah pulih

Seronok jer baca testimoni pengguna yang berjaya sembuh dari penyakit resdung. Memang Ubat Resdung Paling Berkesan betul lah sebab serasi dengan mereka yang dah mengamalkannya. Cara makan pon tak susah pon. Korang hanya perlu buka sarung kapsul dan masukkan serbuk akar kayu dalam segelas air kosong. Kacau hingga larut dan jangan lupa baca bismillah dan berselawat dulu. 


Dos yang korang kena amik hanya 1 biji pagi dan 1 biji malam. Kala rasa resdung dah berkurangan, korang cuma makan bila perlu sahaja. Atau korang boleh ambil lepas makan makanan laut. Untuk ibu mengandung pulak, tak digalakkan makan ubat ni yer. APa kelebihan yang akan korang dapat? Baca ni:


Kalau korang berminat nak beli atau ada sebarang pertanyaan yang tak terjawab mengenai Penawar Resdung Paling Berkesan ni. Boleh hubungi:

Puan Aisyah ( 013-987 1616 )


















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...