Baju Muslimah Kanak-kanak
Showing posts with label Pati HerbaMadu. Show all posts
Showing posts with label Pati HerbaMadu. Show all posts

Penyakit datang tak mengira usia tua atau muda. Siapa yang nak sakit kan. Semuanya nak kekal sihat tanpa sebarang penyakit. Orang kata menc...

Pati HerbaMadu | Mencegah Kolestrol, Sakit Jantung dan Penyakit² Lain

Penyakit datang tak mengira usia tua atau muda. Siapa yang nak sakit kan. Semuanya nak kekal sihat tanpa sebarang penyakit. Orang kata mencegah lebih baik dari mengubati. Tapi kalau dah ditimpa penyakit tu, kita kena usaha cari penawarnya sebab setiap penyakit ada ubatnya.

Ni saya nak share denga anda semua satu produk terbaik yang mungkin dapat menyelesaikan masalah kesihatan anda. Jika anda ada masalah penyakit Jantung, Kolestrol yang tinggi, Gout, Darah Tinggi, Stroke dan juga penyakit² lain. Apa kata anda cuba Pati HerbaMadu ni.


Apa Pati HerbaMadu nih? Tak pernah dengar pon. Meh saya share sedikit info. Pati HerbaMadu menggabungkan 6 ramuan iaitu Madu asli, Kurma, Lemon, Apple Cider, Halia dan Bawang Putih yang sudah terbukti membantu mencegah kolesterol dan baik untuk kesihatan jantung kita. 

Nak tau tak. Antara tanda² penyakit jantung yang perlu kita tahu ialah sakit dada, sesak nafas, bengkak kaki, mudah berpeluh dan juga sering rasa berdebar². Manakala tanda² kolestrol tinggi ialah rasa sering sakit sendi, selalu migraine, sakit belakang leher dan juga kluar biji² putih dibawah mata. Kalau anda ada tanda² macam ni, boleh lah mencuba Pati HerbaMadu.

Antara kelebihan Pati HerbaMadu yang perlu anda tahu:
  • Menurunkan Kadar Kolesterol
  • Membersihkan saluran jantung yg tersumbat
  • Menurunkan Berat Badan
  • Melancarkan process pembuangan
  • baik untuk pesakit darah tinggi dan kencing manis
  • membuang angin dalam badan
Haaaa...kenal tak sapa ni? Siapa lagi kalau bukan Dato' Hj. Malek Noor. Beliau juga merupakan pengguna dan juga duta untuk produk Pati HerbaMadu




Antara keratan² akhbar perkongsian dari Dato’ Hj. Malek Noor dan juga pengguna² lain yang menggunakan produk Pati HerbaMadu. 

Produk piilihan ramai


Kalau tak puas hati gak, meh baca testimoni² ni. Banyak feedback yang positive selepas menggunakan produk Pati HerbaMadu. Tak cukup testimoni ni. Nak baca lagi testimoni lain. Haaaaa...baca [Testimoni Pati HerbaMadu]. 

Keistimewaan lain yang perlu anda tahu pasal produk Pati HerbaMadu ni ialah:
  • 100% dari bahan asli dan tanpa pengawet
  • Dikeluarkan di Kilang GMP
  • Mendapat kelulusan KKM
  • Ahli Persatuan Pengguna Islam Malaysia
  • Produk Muslim Bumiputera
 
250ml
Harga: RM69.00
Semenanjung (Sabah/Sarawak): RM79.00

Cepat dapatkan produk Pati HerbaMadu untuk kesihatan anda sekarang. Bukan untuk kesihatan sendiri jer yerp, belikan juga untuk MakAyah tau. Kalau nak tau lebih lanjut mengenai produk Pati HerbaMadu, bley terjah:

Blog: patiherbamadu.blogspot.com


Alamat:
Clear Herbs Sdn Bhd & Clear Herbs Trading
D27-1 Jalan TKS 2
Taman Kajang Sentral
43000 Kajang, Selangor

Contact
019-253 5796 / 013-362 7775 / 012-515 7396

Anda juga boleh terus dapatkan produk Pati HerbaMadu dengan agen² dan stokis² berhampiran anda. Boleh klik [Senarai Agen dan Stokis Pati HerbaMadu]


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...