Baju Muslimah Kanak-kanak

AFB Feeds

Showing posts with label Mothers Day. Show all posts
Showing posts with label Mothers Day. Show all posts

Ibu, Mak, Mummy, Ummi, Amma, Mama dan apa pon gelarannya, ianya tetap membawa maksud yang sama. Masih belum terlambat untuk buat ucapan kan...

IBU Dihati, SYURGA Menanti | SELAMAT HARI IBU

Ibu, Mak, Mummy, Ummi, Amma, Mama dan apa pon gelarannya, ianya tetap membawa maksud yang sama. Masih belum terlambat untuk buat ucapan kan...hehehe...


Hari2 adalah hari IBU. Untuk Mak tersayang:

Sungguh jasa mak tak dapat dibalas dengan kata2 
Mengandungkan kita berbulan2 lamanya 
Bertarung nyawa ketika melahirkan kita 
Susui kita dengan penuh kasih sayangnya Kesabaran mak melayan karenah dan ragam kita cukup hebat dan bermakna 
Bersengkang mata menjaga kita ketika demam dan sakit demi anaknya yang tercinta 
Tidak dilupa doa mak dipenghujung solat yang mendoakan kejayaan kita...anak yang dikasihinya

KASIH IBU MEMANG HEBAT. KASIH TANPA SYARAT DAN CINTA YANG TAK BERPENGHUJUNG. IBU DIHATI...SYURGA MENANTI. SELAMAT HARI IBU BUAT Mak, Hjh Salbiah Bt Abd Rasid. Ibu Mertuaku, Azizah dan Saubiah Hawari dan SEMUA kawan2 yang bergelar IBU. Yang bakal menjadi IBU. Dan yg sedang berusaha untuk menjadi IBU. Teruskan usaha dan jangan putus asa. In shaa allah...saat itu akan tiba juga :-)

Selfies ngan adik²...ekekeke...giler perasan ☺☺

Buat anak² ibu...Iman Hakimi, Qahirah dan Iman Qhalif. Hargailah jasa dan pengorbanan ibu mu ini yerp. Smoga menjadi anak² yang terbaik dan berjaya didunai dan diakhirat. 

'MAK...I LOVE YOU TODAY, TOMORROW AND FOREVER TILL JANNAH'

Note: Ada yang kata sambut hari ibu tu haram. Tapi dengar IKIM.fm pagi ni, katanya harus. Untuk meraikan pengorbanan ibu. Yang jadi haram bila kita meraikan nya mengikut agama mereka. Lebih kurang mcm tu lah bunyinya, Betulkan kalau salah yer. 




Saya sayang IBU saya. Hari² adalah HARI IBU ☺☺ Sweet moment ☺☺ Siapa tengok rancangan NONA smalam? Sedih sangat bila tengok Ibu² y...

IBU Ratu Hatiku (^_~)


Saya sayang IBU saya. Hari² adalah HARI IBU ☺☺

Sweet moment ☺☺

Siapa tengok rancangan NONA smalam? Sedih sangat bila tengok Ibu² yang ditinggalkan di rumah kebajikan. Tergamaknya anak² mereka. Seorang ibu boleh menjaga dan membahagiakan lebih dari seorang anak. Tapi kenapa seorang anak tak boleh nak menjaga dan membahagiakan seotang ibu? Syurga dibawah telapak kaki IBU. Semoga kita tak tergolong dalam golongan orang yang melupakan jasa IBU.

Arghhhh...Saya rindu mak saya. Mak yang jauh dimata dekat dihati. Saya sayang mak saya ketat². Dah beberapa bulan tak jumpa mak. Hanya berhubung melalui telefon jer. Cepat² sembuh yer mak. Semoga badan mak kembali berisi seperti sebelum nih.  


When you are a MOM, there is no such thing as privacy. Semua ibu² pernah alami situasi macam ni kan? Mengaku jer lah. Nak tak nak, terpaksalah angkut jugak anak² masuk toilet.

Note: Tak sabar nak tunggu cuti skolah sebab nak jumpa mak ☺☺



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...