Baju Muslimah Kanak-kanak
Showing posts with label Karipap Lori. Show all posts
Showing posts with label Karipap Lori. Show all posts

Karipap Lori? Macam mana rupa Karipap Lori nih? Karipap ni bentuk lori ker? Haaaaa...aku pon 1st baru dengar. Jakun lah plak kan. Nak j...

KARIPAP LORI!!!



Karipap Lori? Macam mana rupa Karipap Lori nih? Karipap ni bentuk lori ker? Haaaaa...aku pon 1st baru dengar. Jakun lah plak kan. Nak juga tau macam mana rupanya.


Ini lah rupanya. Besar giler punya karipap. 1st time aku nengok karipap beso gini. Dasar jakun kan, trus beli ko. Ada dua perisa. Ayam dengan daging. Harga plak RM2.50. Berbaloi lah kot dengan kebesarannya kan. Rasa plak.....aku tak rasa lagi. Teringat kat anak². Tak patut plak aku makan karipap lori ni sesorang kan. Sharing is caring and loving kan. Balik nanti nak makan dengan anak². Mesti anak² pon teruja tengok karipap beso macam ni kan. 


Kalau sesapa teringin nak merasa Karipap Lori ni, silalah hubungi nombor yang tertera tu. Biasalah kan. Kita ni pantang tengok makanan. Asal tengok makanan jer, mesti terliur even makanan tu hanya meggi jer pon. Mengalahkan ibu mengandung. Semalan tengok entry FARA masak megi, malam tu mak masak megi noks ☺☺

Note: Macam ni lah bila dah jadi ibu kan. Makan jer mesti ingat anak². Mak makan sedap²...anak² makan apa lah kat skolah tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...