Showing posts with label Kad Raya. Show all posts
Showing posts with label Kad Raya. Show all posts

Akhirnya...ada gak yang sudi bagi kad raya. Dah lama wei tak dapat kad raya. Dapat kad raya pon yang virtual nyer. Mana sama kan. Tapi tahu...

KAD RAYA dari BLOGGER


Akhirnya...ada gak yang sudi bagi kad raya. Dah lama wei tak dapat kad raya. Dapat kad raya pon yang virtual nyer. Mana sama kan. Tapi tahun ni merasa gak dapat kad raya. SUka..suka..☺☺. Bukan satu, tapi dua *ala..dpt dua pon nak kecoh ker*...hahahaha...macam lah dapat banyak kad. Mestilah suka kan sebab blogger yang bagi. Blogger mana tu?



Terima Kasih saya ucapkan kepada *macam bagi ucapan lah pulok* Bro EqbalZack dan Fairus.com sebab sudi melayang kan kad raya pada saya. Harap² tahun depan dapat lagi lah yer...ahaks...

Silalah terjah blog mereka kalau nak dapat kad raya tahun depan...hahahaha...gurau jer. Kalau nak kenal dengan lebih lanjut lagi dengan mereka. Siapa yang tak kenal dengan Bro EqbalZack ni kan. Kisahnya ada terpampang di akhbar dan majalah. Kalau nak tengok koleksi MILO plak, Fairus lah orangnya. Pengumpul tegar barangan MILO lah katakan.

Apalagi...gi lah terjah skang.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...