Baju Muslimah Kanak-kanak

AFB Feeds

Showing posts with label Harimau Malaya. Show all posts
Showing posts with label Harimau Malaya. Show all posts

Tak der citer der. Nak citer pasal bola...tak pandai sangat. Apa² pon, tahniah buat pasukan Harimau Malaya kerana berjaya menewaskan garud...

Apa Cerita?????


Tak der citer der. Nak citer pasal bola...tak pandai sangat. Apa² pon, tahniah buat pasukan Harimau Malaya kerana berjaya menewaskan garuda dengan 2-0. Memang berdebar² tengok bola hari sabtu aritu. K Rajagopal apatah lagi lah kan...ahaks...Asakan dari pemain Indonesia masa awal² minit permainan. Memang mencemaskan. Bila Malaysia dah score tu  barulah rasa lega sket.


Skang ni fenomena WAN ZACK HAIKAL lah kan. Meneggelamkan SAFEE SALI. Memang cantik ah permainan Wan Zack nih. Muda lagi tu, baru 21 tahun. Glamer ah lepas nih. Muka pon jambu kan ☺☺. Tapi buat anak² gadis diluar sana, Wan Zack ni dah ada aweks yer. Sila gigit jari ^_^. Penjaga gol Malaysia FARIZAL MARLIAS pon terbaik juga kan. Tangkas dan cekap macam KHAIRUL FAHMI CHE MAT. Tenggelam jugalah KFCM lepas nih. Erkkkk...tengah search pasal Farizal, terjumpa plak kisah dia nih. Pernah ada KES lah...alamak. Tak syiok ahhhh...


Agak² kan, siapa lebih sesuai jaga gawang gol Malaysia? Khairul Fahmi Che Mat atau pon Farizal Marlis? Biar lah K. Rajagopal yang tentukan...muahahaha...Harap² malaysia dapat mengulagi kejayaan dengan memperoleh kemenangan masa menentang Thailand nanti. Pasukan Thailand tak pernah kalah dalam perlawanan lagi tu.

Erkkkk...dalam tak der citer tu, ada plak yang nak di ceritakan. Sebenarnya tengah lemau wei, mengantuk pon iyer juga nih. Penangan hari isnin dan penangan tido lewat.


ihsan google Mesti ramai yang tak sabar tunggu perlawanan malam esok kan. Malaysia menentang Indonesia...bukan calang² pasukan juga ...

Semoga Berjaya HARIMAU MALAYA!!!




Mesti ramai yang tak sabar tunggu perlawanan malam esok kan. Malaysia menentang Indonesia...bukan calang² pasukan juga tu. Semoga Harimau Belang dapat bermain dengan cemerlang seperti mana masa perlawanan menentang Laos tempoh hari.Kekalkan prestasi kamu wahai pemain² Malaysia. Semoga berjaya.


Untuk kamu semua. Selamat berhujung minggu.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...