AFB Feeds

Showing posts with label Gyiyomi. Show all posts
Showing posts with label Gyiyomi. Show all posts

Fenomena terhagat skang ni kan. Tapi aku tak der buat video GYIYOMI untuk tatapan korang suma. Se...

GYIYOMI!!!


Fenomena terhagat skang ni kan. Tapi aku tak der buat video GYIYOMI untuk tatapan korang suma. Sebab muka aku tak cute macam Nora Danish dan Wawa Zainal tu...ahakss...Ada yang muntah hijo plak nanti kang. Cuma aku nak berkongsi kata² penuh makna nih. Hayati lah:


Masih tak jelas? Ok...dengan rajin nya aku taip balik yer sayang:

"GYIYOMI orang sanggup belajar dan 
hafal gerakannya sampai
letak dalam YOUTUBE, tapi AL-QURAN
tak der pulak orang berlumba-lumba
nak rekod bacaannya letak dalam YOUTUBE.
Dah akhir zaman sekarang,
hiburan mengatasi agama sendiri"

No objection sebab apa yang diperkatakan adah benar belaka. Hiburan bermaharajalela skang ni kan. Semuanya jadi ikutan. 

"Ya! Allah, Terangilah hati kami dengan NUR pancaran iman-MU
Dekatkan kami kepada kebaikan 
Dan jauhkan kami dari segala kejahatan
Kurniakan kami hidayah dari-MU dalam
menempuh cabaran
Dan liku-liku kehidupan di dunia dah di akhirat
Amin...." 

Note: Tinggal beberapa hari jer lagi nak mengundi.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shoplinks