Baju Muslimah Kanak-kanak

AFB Feeds

Showing posts with label Friends. Show all posts
Showing posts with label Friends. Show all posts

Perkenalkan....ini Mak saya, Salbiah bt Abdul Rasid. Bersama sahabat baik, Umi Kalsom...sahabat setia, sahabat susah senang bersama, sahab...

SAHABAT hingga HUJUNG NYAWA!!



Perkenalkan....ini Mak saya, Salbiah bt Abdul Rasid. Bersama sahabat baik, Umi Kalsom...sahabat setia, sahabat susah senang bersama, sahabat berjalan ke mana2, sahabat tempat luahan perasaan, sahabat disaat memerlukan pertolongan, sahabat yg berjiran dan juga sahabat untuk selamanya.


Mak...walaupon tangah sakit, tapi masih dapat disembunyikan rasa sakit itu. Wajah mak masih mampu tersenyum. Masih berseri. Badan mak pon dah susut. Dulu tak mcm ni. Mungkin berat badan susah nak naik sbb faktor umur. Owhhhh...rindunya kat mak. Raya haji ni org balik yer mak. Mak jangan banyak fikir sangat. Jaga kesihatan. Lawan perasaan jahat yg dtg tu. Org nak soh dok bangi tapi mak tak nak. Org nak jaga mak :-(






Ini pula sahabat mengecil dan membesar bersama. Suraya, anak kepada cik Umi dan juga Radziah. Kami hidup berjiran. Masih terbayang kenangan masa zaman kanak2. Kenangan yg indah dan tak pernah dilupakan.




KAMI...masih bersahabat walaupon jarang bersua muka. Biasalah, memasing dok jauh. Aku kat Bangi, Su kat Pandan & Radziah plak kat Dutamas.


'GOOD FRIENDS ARE LIKE STARS. YOU DON'T ALWAYS SEE THEM, BUT YOU KNOW THEY'RE ALWAYS THERE'


Note: Buat mak, my BFF dan juga kawan2 Alam Maya...Sayang kamu ketat2.

posted from Bloggeroid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...