Baju Muslimah Kanak-kanak
Showing posts with label Dumex Dugro. Show all posts
Showing posts with label Dumex Dugro. Show all posts

Apa yang percuma? Haaaa...kalau ada yang tak tau tu, ni nak bagitau. Buat pengumpul² bekas macam aku nih. Sila dapatkna Dumex Dugro 900g se...

Dumex Dugro | Beli 2 Percuma 1

Apa yang percuma? Haaaa...kalau ada yang tak tau tu, ni nak bagitau. Buat pengumpul² bekas macam aku nih. Sila dapatkna Dumex Dugro 900g sekarang kalau nak dapat bekas nutrisi istimewa dari Dugro macam ni:


Amacam...menarik kan. Sebab ada separator tu. Senang nak asingkan lauk. Tak yah banyak² bekas dah. Kaler pon merah, kuning dan hijau. Semalam aku dah dapat rembat bekas² nih. Beli 2 percuma 1 bekas kan. Tapi aku beli 2 dumex dugro dapat 2 bekas nutrisi percuma....ssshhhhhh...Kena pandai mengayat. Tu serahkan kat husband jer....ekekeke...Dapat kaler merah dengan hijau. Ni nak kumpul koleksi lagi. Sebab anak ada 3 kan. Mestilah nak sorang satu. Tu pon berebut memasing smalam...ppffttt...Oh! my anak².

Nak bagitau nih. Beli susu ni semalam kat Econsave, Bangi. Harganya RM21.++. Murah lah wei. Paling mahal aku terbeli RM26.++. Banysk jugsk beza tu kan. Disebabkan terdesak susu dah habis, terpaksa ku relakan jugak beli even harga mahal. Skang ni suma kena berkira kan. Kena pandai banding harga. 

Ok....tu jer nak bagitau. Bukan iklan berbayar pon....hehehe...Asalkan blog berupdate. Dah macam chipsmore plak aku rasa. Kejap ada kejap tak der. Sila dapatkan bekas nutrisi dugro ni sebelum kehabisan stok yerp. Tempoh sampai pertengahan Oktober jer ni tau. 

Note: Kejap jer dah September. How time flies.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...