Baju Muslimah Kanak-kanak

AFB Feeds

Showing posts with label Duit Raya. Show all posts
Showing posts with label Duit Raya. Show all posts

Hehehehe...dah macam iklan lah pulak kan. Bukan tukar apa pon. Tukar duit raya jer. Aku baru pagi ni gi tukar. Kebetulan member nak gi bank...

Saya dah tukar, anda bagaimana?


Hehehehe...dah macam iklan lah pulak kan. Bukan tukar apa pon. Tukar duit raya jer. Aku baru pagi ni gi tukar. Kebetulan member nak gi bank. Ikut lah skali kan.

Memula gi Maybank. Perghhhhh...dari luar dah nampak orang beratur panjang. TU mesti lah nak tukar duit raya kan. Tak sanggup lah nak beratur panjang macam tu. Pastu gi bank sebelah plak...CIMB. KAt kauter dah tulis "Duit raya dah habis". Kitorang pon agak frust gak lah. Gi kaunter tanya pasal nak tukar duit. Orang kaunter cakap duit baru dah habis. Tak kisahlah...tak dpt duit baru pon tak per.

Gi lah naik. Sekali nengok ada orang tengah tukar duit...dapat duit baru plak tu. Yang beratur nak tukar duit pon tak ramai. Tadi kata duit raya baru dah habis. Tipu tau. Kesian kat orang² yang nak tukar duit. Memang sah² lah orang tak masuk CIMB klo dah nampak sign "Duit raya dah habis". Patutlah Maybank penuh.

Tukar pon tak banyak. Dapatlah sampul duit raya sorang sepeket. Tu jer lah sampul duit raya yang baru aku dapat. Ada sesapa sudi nak bagi?

Note: Sedapnya bau duit baru.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...