AFB Feeds

Showing posts with label Daun Ketumbar. Show all posts
Showing posts with label Daun Ketumbar. Show all posts

Kes mak jemah silap beli daun noks. Nak beli daun sup, sekali terbeli daun ketumbar. Bikin mal...

DAUN KETUMBAR di sangka DAUN SUP!!!!



Kes mak jemah silap beli daun noks. Nak beli daun sup, sekali terbeli daun ketumbar. Bikin malu jer kan. Ada satu hari tu teringin nak buat sup. Gi lah kedai beli bahan² nya kan. Teringatlah daun sup. Tak sedap plak kalau masak tak letak daun sup. Confident jer gi amik daun tu kan. Sekali masa nak masak...erkkkkk...apsal bau lain jer daun ni? Memang dah sah² lah salah daun...ahaksssss...Terus hilang mood. Boleh gitu ☺☺.

Kan sama tu. Memang tak boleh nak cam mana satu Daun Sup dan mana satu Daun Ketumbar. Hanya boleh diketahui selepas mencium bau daun tu. Dan itulah cara aku skang ni kalau nak membeli daun sup. Takut salah daun lagi. Tu lah...dulu masa anak dara tak nak ikut mak gi kedai. Bila dah kawin dan hidup sendiri ni, baru lah nak menyesal bila daun sup dan daun ketumbar pon tak tau nak bezakan...huhuhu...Itu dulu ok, skang dah pandai (>_<).  

Note: Menghitung hari ke USS. 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shoplinks