Baju Muslimah Kanak-kanak

AFB Feeds

Showing posts with label Advertorial Ashadee. Show all posts
Showing posts with label Advertorial Ashadee. Show all posts

Baru jer sampai ke tangan. Tengok² dah ada parcel atas meja. Dan dah boleh agak apa isinya. #makbanyakanak kalau bab² resipi untuk ana...

Buku IDEA BEKAL KE SEKOLAH


Baru jer sampai ke tangan. Tengok² dah ada parcel atas meja. Dan dah boleh agak apa isinya. #makbanyakanak kalau bab² resipi untuk anak² ni memang over. Nak beli jugak. Rembat sekali dua buku tu. Sebab resipi lain² kan. Menu Asia dan juga Menu Ala Barat. Kalau tak der idea nak masak apa untuk anak², Atau kalau dah kering idea nak bekal kan apa untuk anak², boleh refer kat buku nih. 


Packaging...Siap signature chef Azian lagi tu. Curlasss ko kan. Nak signature bagai. Bukan tak boleh beli kat kedai buku atau kedai buku online kan. Ni nak bagitau...kalau uolls berminat nak beli buku ni boleh beli kat PTS Online. Tapi....ada tapi tu...ahaksss...Kalau nak packaging dan juga signature dari Chef Azian sendiri macam yang aku dapat ni, silalah terjah blog [Chef Azian Hasan.Com]. Kat situ ada disertakan cara² nya. Aku tak berani nak bagi nombor HP orang sesuka hati yerp even di blog Chef Azian sendiri ada disertakan nombornya. 

Berapa harga buku ni? Alaaaaa...mampu milik jer harganya. Berbaloi dengan kualiti dan juga 44 resipi dalam tu. Boleh kecur ailio kalau ko tengok resipi² dalam ni tau...hehehe...Ok, harga untuk satu buka adalah RM15.00 jer. Kalau dua buku RM37.00 dah termasuk postage. Service cepat. Khamis order jumaat dah sampai.

Jom kita buat bekal untuk anak². Sambil buat bekal anak, buat bekal untuk diri sendiri sekali. Sebagai menyahut seruan pak menteri tu soh bawak bekal. Boleh jimat belanja katanya. Bab berjimat cermat semua serah kat rakyat khenn. Bab menghabiskan duit memang kena serah kat pak² menteri gittew. Sampai nak suruh potong gaji penjawat awam tu untuk bantu mangsa² banjir. Habis tu gaji pak² menteri yang setimbun tu tak nak potong ker untuk bantu mangsa² banjir jugak? Erkkkk...ter emosi plak. Dah nak tersasar cerita nih.

Ok...Aku benti kat sini dulu sebelum menyimpang jauh. Kalau uolls nak dapat kan buku Idea Bekal Ke Sekolah ni, klik jer kat link yang aku dah bagi tu yerp. Selamat Ber Bento. Peringatan buat diri sendiri juga nih ☺☺

Note: Jalan raya pon dah start sesak harini.



Program Belajar Membaca I-SINA Sebelum kita teruskan perkongsian, meh baca testimoni ni dulu: "Anak saya telah disahkan disl...

Mari Belajar Membaca dengan I-SINA


Sebelum kita teruskan perkongsian, meh baca testimoni ni dulu:

"Anak saya telah disahkan disleksia oleh pakar kanak-kanak. Saya telah menghantar anak saya ke merata tempat untuk menyelesaikan masalah beliau. Akhirnya saya diketemukan dengan kaedah i-Sina. Alhamdulillah anak saya kini sudah mampu membaca."
− Rafidah, Guru, Kuala Lumpur

"Saya menggunakan program i-Sina di tadika saya sejak 6 tahun lalu. Pada hujung tahun sebelum cuti sekolah, hampir kesemua murid saya sudah boleh membaca dengan lancar."
− Norshawati, Pengusaha Tadika Bestari, Semenyih, Selangor

Macam mana? Teruja tak bila baca. Teruja kan. Seperti yang kita sedia maklum, ramai ibu bapa di luar sana inginkan anak² mereka pandai membaca seawal usia 4 tahun kalau boleh. Macam saya juga lah. Banyak juga produk² pembelajaran yang boleh kita pilih untuk anak² kita belajar membaca,


Harini saya nak berkongsi satu produk baru yang di beri nama Program Belajar Membaca I-SINA yang di perkenalkan oleh i-Sina Global Media. Program Belajar Membaca I-SINA adalah sebuah program dalam bentuk buku dan juga DVD untuk memberikan pembelajaran secara menyeluruh kepada kanak-kanak supaya dapat menguasai kemahiran membaca dengan cepat, mudah dan efektif. Ia juga sesuai untuk ibubapa dan guru tadika atau sekolah untuk dijadikan sebagai bahan rujukan mengajar.

Apa Keistimewaan Program Belajar Membaca i-Sina?
  • Boleh dimulakan untuk kanak-kanak seawal tiga setengah tahun tanpa perlu mengenal kesemua huruf A hingga Z. 
  • Disusun dengan langkah-langkah pembelajaran yang kecil tetapi sangat efektif. 
  • Guru atau ibubapa yang hendak memulakan program tidak memerlukan pengalaman mengajar kerana arahan untuk mengajar diberikan untuk setiap pelajaran. 
  • Menggunakan kaedah fonetik tetapi masih memperkenalkan nama huruf di dalam program pembelajaran.
  • Memperkenalkan tanda-tanda bacaan seperti noktah, koma, tanda seruan dan tanda soalan. 
  • Menggunakan cara pembacaan yang sama dengan pembacaan dalam Bahasa Inggeris (tidak terikat dengan pembacaaan mengeja atau menghafal suku kata) 
  • Mengelakkan kekeliruan kanak-kanak dalam proses menguasai proses kemahiran membaca. Dan banyak lagi!
Antara keistimewaan i-Sina yang lain adalah ianya memberi penekanan kepada kefahaman anak² bukan hafalan. Mereka akan menunjukkan minat apabila mereka faham dan boleh mengikuti program.

- Program Belajar Membaca i-SINA adalah program yang disusun khas untuk memberikan pembelajaran secara menyeluruh kepada kanak-kanak supaya mereka dapat menguasai kemahiran membaca dengan cepat, mudah dan efektif.

- Program Belajar Membaca i-SINA ini menggunakan pendekatan yang diperkukuhkan supaya kanak-kanak lebih memahami konsep asas pembentukan gabungan bunyi huruf-huruf vokal dan konsonan, tanpa terikat dengan hafalan suku kata. Pada peringkat awal, kanak-kanak akan diajar bagaimana bunyi dibentuk apabila huruf-huruf digabungkan bersama.

- Program Belajar Membaca i-SINA ini sesuai untuk ibubapa dan guru tadika atau sekolah yang inginkan sebuah program untuk mengajar membaca kepada majoriti kanak-kanak dengan berkesan.

- Program Belajar Membaca i-SINA ini juga menjadikan kanak-kanak “suka” dan “mahu” terus membaca kerana mereka faham dan mampu mengikuti program mengikut kelajuan dan kemampuan mereka, tanpa sebarang paksaan dan hafalan yang membebankan.

- Program Belajar Membaca i-SINA ini bertujuan untuk meningkatkan keberkesanan kaedah fonetik dan menitikberatkan kefahaman kanak-kanak menerusi latihan-latihan dan arahan-arahan guru yang sistematik dan mudah. Ia mempercepatkan kanak-kanak untuk menguasai kemahiran membaca secara menyeluruh bukan setakat menghafal dan membaca suku kata mudah.

Dapatkan Buku "Mari Belajar Membaca" Sebelum Kehabisan Stok. Lebih 10,000 unit sudah terjual 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...