Promosi Huggies Terlajak murah Sempena Lazada Big Baby Fair

Wednesday, July 26, 2017

Pampers antara keperluan terpenting bagi seorang anak. Lebih penting bagi ibu seperti aku sebab aku kena survey harga pampers yang boleh tahan mahal jugak harganya. Bergantung kepada brand yang anak korang pakai lah. Sebab itulah pentingnya survey harga sebelum beli. Lagi penting kalau korang boleh beli masa ada promosi. Macam Promosi Huggies Terlajak murah Sempena Lazada Big Baby Fair yang akan berlangsung pada 26 Julai 2017 hingga 31 Julai 2017 nih. 


Apa Yang Best Dengan Promosi Huggies di Lazada Malaysia Ni?


Bila dah jadi ibu ni. Harga murah memang menjadi pilihan. Memang ditunggu-tunggu lah kalau ada promosi pampers yang terlajak murah. Apa yang best dengan promosi Huggies di Lazada Malaysia ni sudah semestinya lah potongan harga yang berganda iaitu 80% tu. Macam [Huggies Dry Pants Jumbo Pack], harganya hanya RM79.90 untuk 3 bag hanya di Lazada. Maknanya… Harga untuk 1 bag tu jatuh pada harga RM26.63 tu, Memang tersangat murah.



Kalau tak sure anak pakai size apa. Boleh refer dekat chart ni. Lengkap dengan berat baby dan cadangan size apa yang patut di pakai. Ada chart untuk Huggies pants dan tape. Jangan salah tengok chart yer.


Buat ibu-ibu yang anaknya dah pandai bukak pampers sendiri macam anak soleh Iman Harraz aku tu. Korang pakaikan saja Huggies Dry Pants ni. Sarung jer macam pakai seluar. Nak bukak pon senang. Rujuk saja lah gambarajah tu… hehehe…


Banyak kelebihan Huggies Pans ni. Antaranya… Lilitan getah dibahagian pinggang yang memberi keselesaan, terbukti secara klinikal, blue quick dry layer dimana ianya menyerap cecair dengan cepat, menghalang kebocoran dan sesuai dipakai waktu malam kerana dapat memberi perlindungan semalaman.


Antara Jenama Terkemuka Sepanjang Kempen Big Baby Fair Di Lazada


Kalau dah namanya Big Baby Fair kan. Sudah semestinya terdapat jenama-jenama lain selain dari Huggies. Apa dia Antara Jenama Terkemuka Sepanjang Kempen Big Baby Fair Di Lazada yang potongannya sehingga 80% tu? 

Macam-macam jenama terkemuka ada untuk pelbagai barangan termasuklah lampin, fesyen kanak-kanak dan kelengkapan bayi untuk Kempen Big Baby Fair Di Lazada iaitu Mamypoko, Huggies, Nestle, Sweet Cherry, Pediasure, Goo.N, Wyeth, Anakku dan Fisher Price dan banyak lagi lah.


Penghantarn Percuma Untuk Produk Terpilih


Dah lah potongan hebat sehingga 80% untuk Kempen Big Baby Fair Di Lazada. Dapat lagi penghantaran percuma untuk produk-produk yang terpilih. Memang penjimatan berganda-ganda dah nih kalau korang shopping dekat Lazada Big Baby Fair ni.


Peluang Menang Hadiah


Selain dari potongan hebat sehingga 80%. Lepas tu dapat pulak penghantaran percuma untuk produk terpilih, korang juga berpeluang untuk memenangi hadiah hebat dengan menyertai peraduan di social media Lazada Malaysia terutamanya di LINE Lazada Malaysia. Perghhh… Memang terbaik lah Kempen Big Baby Fair Di Lazada ni. Memang rugi kalau korang tak shopping dan grab peluang nih.

Jalan lupa Kempen Big Baby Fair Di Lazada yang bermula 26 – 30 Julai 2017 ni tau. Untuk maklumat lanjut, boleh layari:

Huggies 


Huggies Jumbo Pack (Dry Pants)






You Might Also Like

24 komen

  1. wah menarik nak g terjah lazada

    ReplyDelete
  2. Wah murahhh . Memamg kena beli la sape2 yg ada ank tu. Lazada mmg best kalau wat sales. Hehe

    ReplyDelete
  3. Seronok pada para ibu sekarang ni boleh beli barang anak-anak murah dan menjimatkan.. Si ayah cuma support duit jer hehehe...

    ReplyDelete
  4. memang berbaloi beli time tengah big sales ni terutamanya pempers kan?

    ReplyDelete
  5. good info on shopping baby needs. We can shop online no need to go out find parking or queue at cashier.

    ReplyDelete
  6. Memang murah. Kena beli ni. Sebagai pengguna pun kita kena pandai bandingkan harga dulu sebelum membeli. Bukan apa, takut terlebih bajet. Terima kasih atas info berguna ni

    ReplyDelete
  7. Info yang bagus untuk mereka yang mempunyai anak kecil

    ReplyDelete
  8. wahhh! ini la kalau dah jadi ibu kan kak..semua benda nak kena timbang tolak...nak pilih yg murah...pasal tu perempuan power bab shopping! hahahaha

    ReplyDelete
  9. Bestnya... tentu ramai ibu2 yang sedang shopping ni...

    ReplyDelete
  10. Wah bestne penghantaran percuma kena rebut peluang camne

    ReplyDelete
  11. Wah murahnya huggies. Boleh beli untuk dahlia ni :D

    ReplyDelete
  12. Tengah ada sale di lazada sekarang ek? Ok, kejab lagi nak pergi usha

    ReplyDelete
  13. Murah murah murah..cepat2 pergi beli sebelum kempen ni tamat okey..

    ReplyDelete
  14. Beli-belah dari internet mmg sangat mudah sekarang. X payah pergi fair susah-payah cari parking dan rebut dgn orang ramai.

    ReplyDelete
  15. Erm bestnya mst murah2 dengan lazada nie

    ReplyDelete
  16. thank for info sis. nanti boleh bgtau kat abang kakak yg ada anak.

    ReplyDelete
  17. Haah murah sangat. Salma pun tunggu gaji je ni nak beli stok. Boleh simpan untuk 2 bulan terus

    ReplyDelete
  18. Lazada dah start promo barang baby ya? Wah bolehla terjah ni

    ReplyDelete
  19. Wow bestnya promosi ni. Kebetulan stok pampers kat rumah dah makin menyusut :D. Thanks share!

    ReplyDelete
  20. Ibu bapa mesti grab peluang ni.. Berbaloi-baloi shopping barangan baby di lazada waktu ni

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive