Althea Turns 2 | Happy Birthday To You Althea

Friday, July 28, 2017

Wow… Althea dah 2 tahun. Tahniah Althea dan selamat menyambut ulangtahun yang ke 2. How time flies sebab sekejap jer dah masuk tahun kedua. Rasanya macam baru jer aku shopping untuk 1st Birthday Althea… hehehe… Siapa yang tak pernah shopping dekat Althea lagi memang korang rugi sebab barang-barang dekat Althea tersangatlah affordable. Memang pada aku murah lah. Lagi best kalau korang shopping sempena Althea turns 2 ni sebab barang-barang terlajak murah.


Ada yang tak berapa kenal lagi dengan Althea Korea ker? Meh aku cerita balik. Althea merupakan website online yang menjual barangan kosmetik dan juga penjagaan diri yang berasal dari Korea. Semua barangan yang korang beli dalam kedai online Althea ni ni akan di pos direct dari Korea tau. Untuk yang mementingkan penjagaan kesihatan dan kecantikan dari hujung rambut sampai hujung kaki, Althea lah tempatnya. 

Aku juga tak terkecuali shopping dekat Althea. Murah-murah harganya. Ini antara barang yang aku beli:

Ginger Sugar Tint Lip Balm, Aloe Soothing Essense Mask, Gold & EGF Eye Spot Patch, No Sebum Mineral Patch, Volcanic Black Head Out Balm, Magic Food Mango Hand Butter, Aqua Hydrating Essence Mask, New Delight Tony Tint

Sempena ulangtahun Althea yang ke dua ni, inilah masa yang sesuai untuk korang shopping barang-barang idaman kalbu sebab harga barangan yang ditawarkan adalah sangat berpatutan dan murah. Memang rambang mata dibuatnya sebab kau tak tau nak pilih yang mana. Kalau boleh nak beli semua. Kenapa korang kena shopping di Althea? Sebab ada promosi menarik. Antaranya:

Promosi menarik sempena Althea Turns 2

1. Birthday Sale


Kalau dah birthday sale, harga yang ditawarkan sememangnya murah-murah. Tak sale pon dah murah. Apatah lagi kalau birthday sale. Double triple murah harganya. Memang rugi kalau tak grab peluang ni.

2. Birthday Giveway


Dah lah barang semua murah. Ada giveaway pulak tu. Yang ni korang pergi dekat page giveaway dan pilih barangan percuma dalam page tu. Kena cepat lah. Sebab yang percuma cepat sold out kan

3. Althea Birthday Goodies (Limited Edition Box + DIY Bday Kit + Sample Pack)


Kalau nak dapat kan kotak Althea yang Limited Edition, inilah masanya korang shopping. Bukan jer dapat limited edition box yang cute tu. Terdapat juga DIY Birthday kit. Bukan itu saja. Dalam box tu korang akan dapat sample pack percuma. Bukan sikit tapi banyak tau. 

4. Contests


Sambil shopping, korang boleh join contest dan giveaway sempena Althea Turns 2 dimana hadiannya tersangatlah menarik. Antaranya:

Fly Me To Korea Contest 


Korang Cuma perlu jadi creative dengan menghias Althea birthday box dan share di Instagram. Hadiah utama adalah penerbangan ke Korea untuk dua orang! Hadiah pertama adalah Belanja Percuma selama Sahun di Althea. Hadiah kedua ialah 3 bulan membeli-belah percuma di Althea. Hadiah imbuhan USD $ 100 kredit Althea x 10 pemenang.

20 Days of Beauty - AltheaKorea Instagram Giveaway

Setiap hari bekerja, kami akan memberikan hadiah di Instagram.

Shopper's Lucky Draw


Setiap minggu, satu pembeli dari setiap negara untuk memenangi kredit Althea berdasarkan Negara: RM1000,SGD 300, PH10,000, IDR3,000,000, TH8,000, USD200.

Althea FB Giveaway

Setiap hari Isnin, pertandingan akan diadakan untuk Peminat FB.

Kalau nak tau lebih lanjut pasal contest Althea Turns 2, boleh terjah website Althea di www.althea.kr sekarang. Masih sempat lagi kalau nak shopping dan menang hadiah sebab Althea Birthday Sale ni sampai 31 Julai 2017 sahaja. 




You Might Also Like

11 komen

  1. Tak pernah lagi beli kat Althea ni. Teringin jgk nk try. Banyakknya contest2 dia. Seronok tol. 😊

    ReplyDelete
  2. wah bestnya barang2 althea ni...xprnh cuba lagi produk ni

    ReplyDelete
  3. Bestnya rasa nak joinlah giveaway Althea ni!

    ReplyDelete
  4. Selamat hari lahir Althea.. Fuhh banyak hadiah menarik boleh dimenangi ni .. Terbaik ;)

    ReplyDelete
  5. wow macam best je shopping kat althea ni. xpernah lagi beli kat situ

    ReplyDelete
  6. Happy Birthday, Althea. Awesome goodies given.

    ReplyDelete
  7. Wahhhh...diam tak diam, Althea dah sambut ulangtahun mereka yang kedua...tak sangka kejap je dah dua tahun rupanya Althea bertapak di Malaysia...Sally suka membeli kat Althea sebab harga dia lebih murah dan yang paling penting sekali...100% sure authentic!

    ReplyDelete
  8. Best kan shopping kat Althea, mcm2 pilihan sampai jd rambang mata dibuatnya

    ReplyDelete
  9. Wowwww ada birthday sale... kena cepat nie.. kalau lambat, melepas hahaha

    ReplyDelete
  10. Singgah isnin dari nieyl
    nieyl x dpt pun :( sedihh

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive