Product Nursery Berkualiti Dari Babyhood Malaysia

Thursday, May 04, 2017

Siapa yang tak teruja dengan kehadiran cahaya mata yang bakal lahir tak lama lagi. Lebih-lebih lagi kalau  anak sulung. Excited nya lain macam kan. Segala persiapan kalau boleh nak perfect. Dari baju baby sampai lah kelengkapan baby yang lain. Pantang tengok barang baby, especially baju-baju yang comel. Semua nak beli. Selain kelengkapan sepersalinan dan barangan bayi, antara keperluan yang perlu parents sediakan ialah tempat tidur bayi atau pon Baby Cot.


Ada bermacam-macam jenis Baby Cot yang terdapat dipasaran sekarang nih. Tak terkecuali juga bermacam-macam jenama. Daripada jenama biasa kepada jenama yang berkualiti. Antaranya dari jenama Babyhood Malaysia. Jenama Babyhood Malaysia ni asalnya dari Australia dan mempunyai pengalaman lebih dari 20 tahun dalam industry produk nursery dan produk yang dihasilkan di bawah piawaian Australia. 

Antara Product Babyhood Malaysia

5-in-1 Sova Cot (Classic and Clear)



Kalau tengok baby cot ni kau akan tertarik kerana ianya menggunakan kayu yang paling berkualiti tinggi iaitu European beach wood timber.and certified organic textiles. Dan paling best dengan The Sova Cot ni kerana ianya mempunyai 5 function. Meh tengok nih:


Aku pon tertarik dengan fungsinya yang 5 in 1 ni. Memang tak rugi kalau labur duit beli ni. Pelaburan yang sangat berbaloi sebab boleh pakai sampai anak dah besar dan boleh pakai sampai bila-bila kot. Boleh klik [SINI] kalau nak tau lebih info.


Amani 4-in-1 Cot


Yang ni pon menarik jugak. Koleksi yang megah dan indah gittew. Direka secara ergonomik dan dibuat dengan sustainable clear A grade NZ plantation timber. Baby Cot ni ada 4 function. Bassinet (buaian) Toddler level, Toddler bed dan Day Bed. Untuk toddler bed ni, korang boleh masukkan toddler rails yang separuh tu untuk mengelakkan anak dari terjatuh. Day Bed pulak boleh dijadikan sofa untuk anak duduk. Boleh menampung berant sehingga 100kg bermula dari bayi sampailah usia 5 tahun. Info boleh baca kat [SINI]

Classic Sleigh 4-in-1 Cot


Detail produk boleh baca kat [SINI]

Classic Curve 4-in-1 Cot


Detail product boleh baca kat [SINI]

Kualiti produk Babyhood tak perlu dipertikaikan kerana dihasilkan di bawah piawaian Australia dan katanya lebih ketat daripada kedua-dua piawaian Eropah dan Amerika Syarikat. Ia ditadbir oleh INPAA (Infant & Persatuan Nursery Products of Australia), sebuah pertubuhan yang dimiliki dan dikendalikan secara persendirian, badan wakil utama dalam industri nurseri Australia. 

Selain dari produk Nursery, terdapat juga kerusi untuk keselesaan ibu yang menyusu iaitu Feeding Chair. Ada 4 jenis Feeding Chair... DIVA GLIDER, MANHATTAN GLIDER, SOVEREIGN GLIDER dan SAVANNAH GLIDER. Menarik sangat tau. 


Tengok ni. Nampak empuk dan selesa sangat kan. Ianya memang direka khas untuk keselesaan ibu ketika menyusukan anak . Iyerlah... Baby bangun kan setiap 2-3 jam setiap hari. Kerusi ni boleh dilaraskan untuk memastikan anda berada dalam kedudukan yang selesa untuk keperluan badan. Terdapat sokongan dan keselesaan semasa menyusu khususnya pada bahagian leher, bahu dan bahagian belakang badan. Best nya kalau dapat sebiji. Feeding Chair ni dapat menampung berat sehingga 90kg


Banyak lagi barang-barang yang terdapat di Babyhood Malaysia. kalau korang nak tahu, pengedar untuk produk-produk ni dikeluarkan oleh Supreme Global Marketing Sdn Bhd yang ditubuhkan pada tahun 2010. Merupakan pengedar ekslusif untuk barangan Babyhood dan Nuna di Malaysia yang memahami betapa pentingnya produk yang selesa, selamat dan berkualiti. 

Kalau nak tahu lebih lanjut mengenai produk. Atau nak buat pembelian, boleh terjah:

Website

Facebook

Instagram

Alamat 

SUPREME GLOBAL MARKETING SDN BHD
21-2 Jalan USJ 21/1
47630 Subang Jaya, Selangor
Telefon : 03-8023 3277
Email : admin@babyhood.com.my






You Might Also Like

2 komen



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive