PjH Food Truck Fiesta @ Menara PjH Putrajaya

Thursday, April 27, 2017

Woot... woot... Buat pencinta-pencinta makanan yang suka makan, kuat makan dan suka jalan-jalan cari makan. Ni ada acara menarik untuk korang menikmati pelbagai jenis makanan di PjH Food Truck Fiesta @ Menara PjH


Weekend ni kalau korang tak ada apa-apa aktiviti jom terjah PjH Food Truck Fiesta yang akan berlangsung di Menara PjH Precint 2, Putrajaya. Bawak family, bagitau jiran-jiran dan kawan-kawan datang sini makan-makan sebab ada macam-macam makanan yang tersangatlah menarik perhatian. Antaranya... KAMBING BAKAR, SOTONG BAKAR, SATAY, MAGGIE KETAM dan macam-macam lagi lah.

Kambing Bakar 


Satay

Maggie Ketam




Yang menariknya, ada busker performance. Sambil makan sambil dengar lagu gittew kan. Ada clown party. Anak-anak mesti suka nih. Dan yang paling best, korang berpeluang memenangi iPhone dalam cabaran selfie/wefie di PjH Food Truck Fiesta ni tau. Siap yang suka selfie/wefie ni boleh lah datang dini. mana tahu boleh menang iPhone. 

Jangan lupa minggu ni tau. Save the date for @pjhfoodtruckfiesta on 29 April 2017 (Sabtu) @ 5.00 pm - 10.30 pm. More detail boleh terjah:

Facebook
https://www.facebook.com/PjHomesFoodTruckFiesta

Instagram

@pjhfoodtruckfiesta

Address

Menara PjH 
No. 2, Jalan Tun Abdul Razak
Precint 2, 62100 Putrajaya




You Might Also Like

6 komen

  1. WoW!!!! Bestnye... Nak kene singgah ni...

    ReplyDelete
  2. sedapnyer nampak.. best jugak kalu dapat pergi kan..

    ReplyDelete
  3. Alamak, Fiza... Dah terlepas! Memang tak ke mana pun cuti panjang hujung minggu baru ni. Tapi dalam pada tak kemana, jalan-jalan cari makan tetap juga berlangsung!

    Ni kalau tahu, mahu dah sampai ke Putrajaya dah ni!

    ReplyDelete
  4. i love food truck tau.
    tapi tu la.
    jauh bebeno. sib baik melaka dah ada food truck park :)

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive