Susu Bernutrisi Buat Ibu Hamil dan Menyusu Bersama MOMMA® Pregolact™

Thursday, March 23, 2017

Memiliki susu badan yang banyak atau meriah merupakan impian bagi setiap ibu menyusu. Kerana makanan terbaik bagi anak adalah dari susu ibunya sendiri sehingga anak berusia 2 tahun. Tapi ada ibu menyusu yang terkandas ditengah jalan dalam menyempurnakan misi penyusuan selama 2 tahun disebabkan masalah kurang susu. Antara punca susu ibu makin berkurang mungkin disebabkan stress, kurang mengepam terutama bagi ibu yang sudah mula bekerja atau mungkin sebab kurangnya pengambilan makanan yang berkhasiat. Begitu juga dengan ibu hamil. Yang sentiasa ingin kekal sihat dan cergas walaupon sedang hamil. Macam mana nak dapatkan susu yang banyak atau nak kekal sihat bertenaga walaupon sedang hamil? Atau sedang mencari milk booster dan susu untuk ibu hamil? MOMMA® Pregolact™ ada jawapannya.

'Heroes are not made, They are Breastfeed'. Yess... I've already Breastfeed my hero for 12 months.

Kenapa MOMMA® Pregolact™ Bagus Buat Ibu Hamil dan Menyusu

Kerana MOMMA® Pregolact™ merupakan susu bernutrisi yang diformulasi dengan activ-4 Plus khas untuk milk booster dan susu untuk ibu hamil dalam membantu ibu hamil dan menyusu kekal Sihat, Cergas dan Membekalkan Nutrisi lengkap buat anak dalam kandungan dan anak yang sedang menyusu. MOMMA® Pregolact™ juga dapat meningkatkan kuantiti susu dan menjadikan susu badan lebih pekat. Wahhhh... Menarik sangat kan.

Sumber: [SINI]

Kalau korang masih mencari milk booster dan sedang mencari susu untuk ibu hamil yang sesuai, boleh lah cuba MOMMA® Pregolact™ ni sebab ianya diformulasi dari 12 bahan campuran semulajadi antaranya Zaitun, Kismis, Delima, Susu Kambing, Kurma, Omega 3, Buah Tin, Safron, Habatus Sauda, Madu dan Inulin (Prebiotic). Yang bestnya kan, kandungan MOMMA® Pregolact™ tiada gula dan krimer.

Antara Khasiat dan Aspek Yang Ada Pada MOMMA® Pregolact™

Cantik

  • Merawat masalah kulit kepala gatal atau rambut gugur
  • Kulit ibu dan bayi jadi cantik dan halus
  • Mengurangkan masalah kulit kering atau eczema

Sihat

  • Menaikkan HB
  • Mengelakkan sakit pinggang dan kejang kaki
  • Merawat stress
  • Mengurangkan risiko demam kuning
  • Meningkatkan imunisasi badan

Bertenaga

  • Mengurangkan alahan (morming sickness)
  • Menghilangkan rasa letih, lesu dan penat
  • Memberitenaga ekspres buat ibu yang sering kepenatan

Bijak

  • Meningkatkan perkembangan otak
  • Menjadikan anak cerdas dan bijak kerana mengandungi EPA dan DHA

Milk booster

  • Malancarkan saluran susu
  • Meningkatkan pengeluaran susu bagi ibu yang mempunyai masalah kurang susu
  • Memekatkan susu ibu

Kesan Selepas Mengambil MOMMA® Pregolact™


Ini berdasarkan pengalaman aku sendiri pula yer. Selepas amalkan MOMMA® Pregolact™ selama 7 hari, aku rasa susu memang pekat. Breast pulak rasa penuh dan berat. Pengeluaran susu pon lancar dan perut rasa kenyang. Tapi kena ingat, keserasian sesuatu produk bergantung pada individu itu sendiri. Yang penting jangan lupa minum air masak 3 liter sehari yerp.

Breakfast setiap pagi. 4 skoop MOMMA® Pregolact™ bersama 150ml air suam. Kacau dan sedia untuk diminum!
Tips: 3 hari pertama minum 1x sehari sahaja. Tingkatkan kepada 2x sehari sekiranya perlu

Korang boleh cuba sendiri MOMMA® Pregolact™ sebab ianya menjadikan ibu dan anak Cantik, Sihat, Bijak, Baik Untuk TenagaDapat Meningkatkan Kuantiti Susu dan dapat Memekatkan Susu. Didatangkan dengan 2 perisa iaitu Coklat dan Vanila. Dan pilihan aku adalah coklat. Rasanya memang tersangat sedap. Memandangkan MOMMA® Pregolact™ ada campuran susu kambing, ianya tak hamis tau. Oh! Ya.. MOMMA® Pregolact™ mempunyai sijil halal yang diiktiraf oleh JAKIM dan telah mendapat kelulusan dari KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia. Minum tanpa was-was gittew.

Testimoni dari budak kuat menyusu yang ibunya mengambil MOMMA® Pregolact™... hehehe... 

Ini pulak antara testimoni-testimoni dari pengguna yang berpuas hati dengan MOMMA® Pregolact™

MOMMA® Pregolact™: Milk booster dan susu untuk ibu hamil. Ibu yang minum MOMMA® Pregolact™, baby pulak yang rasa kenyang dan tak meragam ☺ 

MOMMA® Pregolact™: Milk booster dan susu untuk ibu hamil. Kepuasan seorang ibu bila susu dah makin banyak ☺

MOMMA® Pregolact™: Milk booster dan susu untuk ibu hamil. Susu bertambah dan jadi pekat dengan segelas MOMMA® Pregolact™

MOMMA® Pregolact™: Milk booster dan susu untuk ibu hamil. Kuantiti susu meningkat dari 2 oz naik kepada 4 oz.. wow... 

MOMMA® Pregolact™: Milk booster dan susu untuk ibu hamil. Ini aku tak nafikan. Kalau period, susu memang agak drop. Tapi dengan segelas MOMMA® Pregolact™, susu banyak walaupon period. 

Amacam... Rasa menarik tak baca testimoni-testimoni ni? Masih tak puas hati lagi sebab sikit sangat testimoni nya? Ok... Korang boleh terjah link [DISINI] sebab ada banyak testimoni-testinomi lain dari mereka yang dah mencuba produk MOMMA® Pregolact™. Rata-rata ibu hamil dan menyusu memberi feedback yang sangat positive dan sangat berpuas hati dengan hasil yang mereka dapat selepas mengambil MOMMA® Pregolact™. Memang MOMMA® Pregolact™ sangat sesuai untuk milk booster dan susu untuk ibu hamil.

Harga: RM155.00 ( 30x minum / 1 bulan)
Perisa: Coklat / Vanilla Bliss

Last but not least. Bukan mudah nak menyempurnakan misi penyusuan susu ibu selama 2 tahun penuh, Semangat dan keazaman yang tinggi perlu ada pada ibu-ibu kalau ingin berikan makanan terbaik untuk anak iaitu SUSU IBU. Semoga misi kita berjaya. 

Kalau korang nak tahu maklumat lanjut mengenai produk milk booster dan susu untuk ibu hamil MOMMA® Pregolact™, korang boleh layari Website dan Facebook MOMMA® Pregolact™: 

Website


Facebook


Instagram


Atau terus ke kedai beralamat: 

MOMMA® Industries Sdn Bhd
No 6-25-3, Tingkat 2, 
Jalan Medan Pusat Bandar 8A, 
Bangi Sentral, 43650 Bandar Baru Bangi, 
Selangor Darul Ehsan







You Might Also Like

7 komen

  1. ouh produk ni untuk kegunaan budak-budak je eh..

    ReplyDelete
  2. Bagus la utk ibu2 memyusu. Wife pcl dah lama xde baby kecik menyusu.. Tetingin jgak.

    ReplyDelete
  3. info bsgus ni... mmg tgh mencari milkbooster utk teruskan sesi fasa kedua penyusuan... mmg diuji dgn susu kurg meriah kali ni...

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive