Sekarang ni kan penyakit mudah sangat datang menyerang. Penyakit yang datang menyerang pon tak mengira usia dah. Tua atau muda dah ada penya...

Nak Memperbaiki Sistem Badan dan Penyakit Lain? Jom Cuba Jus Qalbi Al-Ehsan

/
6 Comments
Sekarang ni kan penyakit mudah sangat datang menyerang. Penyakit yang datang menyerang pon tak mengira usia dah. Tua atau muda dah ada penyakit Jantung, Darah tinggi, Gout, Kolestrol banyak dan macam-macam lagi lah. Mana datang penyakit-penyakit ni kan? Mungkin sebab tak jaga pemakanan dan juga tak amalkan gaya hidup sihat. Tu yang penyakit pon senang nak melekat kan. 

Tapi kena ingat. Setiap penyakit ada ubatnya. Sebelum datang penyakit, ada jugak supplement yang boleh kita amalkan untuk meningkatkan tahap ketahanan badan kita. Orang kata mencegah lebih baik dari mengubati. Ni nak share dengan korang semua satu produk terbaik untuk memperbaiki sistem badan dan juga untuk mencegah penyakit-penyakit lain. Produk apa tu?


Ni dia… Produk yang diberi nama Jus Qalbi Al-Ehsan. Dengan tagline nye Nikmati Kelazatan, Alami Keajaiban gittew kan. Apa yang best dengan produk ni? Haaaa… Yang bestnya sebab di formulasi dengan 5 bahan semulajadi terpilih iaitu Cuka Epal, Bawang Putih, Madu, Halia serta Lemon dan 100% asli tanpa bahan pengawet. Menarik sangat kan. Kandungan bahan semulajadi lah yang perlu  kita utamakan kalau nak cari supplement.

Banyak kelebihan jus Qalbi Al-Ehsan ni. Antaranya:

  • Mengawal kadar kolestrol
  • Mengelakkan masalah serangan jantung
  • Mengelakkan terkena stroke
  • Melancarkan peredaran darah
  • Melegakan salur penafasan dan asma
  • Mengawal gula dalam darah
  • Menambah tenaga dan mencergaskan
  • Memudahkan poses penghadaman
  • Menghilangkan rasa kebas-kebas/semut-semut
  • Mencairkan lemak dan menguruskan badan 
  • Meningkatkan sistem imunisasi badan
  • Mencairkan kahak, sakit tekak/batuk
  • Membuang angin dlm badan
  • Menyembuhkan Gout
  • Melegakan sakit-sakit sendi          

Dan banyak lagi penyakit lah. Kalau korang rasa ada tanda-tanda penyakit seperti diatas ni, boleh lah amalkan jus Qalbi Al-Ehsan dari sekarang. Bukan untuk orang yang berpenyakit dan nak cegah penyakit jer tau. Yang nak cantik pon boleh amalkan sebab jus Qalbi Al-Ehsan ni kaya dengan vitamin C yang baik untuk kecantikan kulit dan yang paling menarik, boleh jugak kuruskan badan. Haaaa… Yang masih tercari-cari ubat kurus tu, apa kata cuba jus Qalbi Al-Ehsan pulak. Mana tahu serasi kan.

 
Macam mana pengambilan jus Qalbi Al-Ehsan? Tak susah pon sebab ianya berupa cecair. Amalkan pengambilan 1 sudu pagi dan 1 sudu malam sebelum tidur. Sila gunakan sudu plastik sebab ada kandungan madu dalam tu. Kalau kita makan madu kan kena pakai sudu plastik. Ingat tu. Kalau tak boleh nak makan macam tu jer, boleh juga dicampurkan dalam air suam atau minuman harian. 

 
Apa rasa dan kelainan lepas minum jus Qalbi Al-Ehsan nih? Ok… sejujurnya masa mula-mula bukak botol tu dah bau bawang putih dan cuka yang agak kuat. Tapi lepas letak dalam freezer, bau tu kurang sikit lah. Rasanya pedas, masam, manis dan cukup rasa… hehehe… Kira ok lah masih boleh diterima dek tekak saya ni haaa. Kalau dah biasa makan bawang putih memang tak der masalah. Kelainan nya pulak. Sebab husband yang rajin minum pagi dan malam. Lagi pon dia ada gout. Katanya badan rasa segar dan bertenaga.

Berapa harga sebotol jus Qalbi Al-Ehsan? Masih lagi harga mampu milik. Tengok nih:

Jus Qalbi Al-Ehsan 250ml  

RM79.00 (Semenanjung)
RM89.00 (Sabah/Sarawak)

 Jus Qalbi Al-Ehsan 500ml 

RM149.00 (Semenanjung)
RM159.00 (Sabah/Sarawak)

Kalau nak tau lebih lanjut dan lebih mendalam pasal produk ni. Atau rasa macam nak mencuba dan nak membeli, boleh terjah sini:

ALGAE PARK SDN BHD
No. 80A, Jalan Renang 13/26
Seksyen 13
40100 Shah Alam
Selangor Darul Ehsan

Instagram: @qalbialehsan
Phone: 03-5511 4366






You may also like

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...