Dapatkan Goo.n Premium Diaper Di Lazada Big Baby Fair!!!

Tuesday, July 26, 2016

Wahhh... Buntang mata hemak² bila tau ada baby fair kan. Ok... Sebelum saya bercerita lebih lanjut pasal Lazada Big Baby Fair ni. Saya nak share satu product yang best untuk ibu² semua. Barang baik harus dikongsi dan dihebahkan. Ni nak share pasal lampin pakai buang atau disposable diapers yang tersangat lah best.


Goo.n Premium Diaper in da house. Jenama apa ni? Tak pernah dengar pon!! Kan... Saya pon 1st time dengar jenama ni. Kalau nak tau, Goo.n ni product dari Jepun. Kalau dah nama pon dari Jepun, sudah tentu ianya produk yang boleh dipercayai dan diperbuat dari bahan² yang berkualiti kan. 

Sumber: [SINI]

Saya sendiri dah mencuba Goo.n Premium Diaper ni dah ianya ternyata tak mengecewakan kerana ciri² yang ada pada Goo.n Premium Baby Diper ni. Antaranya mengurangkan ruam bayi, lebih pengudaraan dan mempunyai lapisan bersepadu, lebih kelembapan dan wap, Memberi keselesaan kerana dibuat dari bahan² yang sangat menyerap. 

Lampin pakai buang Goo.n diperbuat daripada bahan kapas yang terlalu lembut. Ibarat lembut seperti sutera gittew kan. Ianya selembut seperti sentuhan seorang ibu pada kulit halus seorang bayi. Itulah gambaran Goo.n Premium Diaper ni. Kurlass sangat kau ☺☺

Sumber: [SINI]

Masa memula dapat tu, rasa macam... erkkk... nipis nya pampers Goo.n ni. Tak bocor ker kalau pakai sebab nipis sangat tau. Tak macam jenama lampin pakai buang yang lain yang agak sedikit tebal. Risau jugak takut bocor. Jadinya, saya cuba pakaikan Harraz dengan pampers Goo.n ni waktu malam. Hasilnya... Wowww sangat sebab tak bocor. No wonder lah sebab penyerapan nya yang sangat kuat up to 5 cups.


Nak tambah keterujaan uolls semua dengan Goo.n Premium Diaper ni. Ada indicator tu. Cuba tengok gambar double line sebelum dan selepas tu? Sebelum kaler lain dan selepas kaler lain kan. Haaaaa... inilah keistimewaan Goo.n Premium Dipaer. Kita boleh tau pampers ada kita dah terlebih muatan bula kaler tu bertukar. Kalau pampers sebelum ni kena picit² pampers tu sama ada dah penuh atau belum. Ini dengan adanya indicator kita tak payah nak picit² pampers lagi dah. Tengok jer kat double line tu.

1st time tau saya jumpa pampers yang ada indicator macam ni. Jenama lain tak pernah jumpa plak. Lepas tu kan. Even pampers dah penuh, Goo.n Premium Diaper ni tak nampak bulky. Maintain jer nipis. Kulit bayi pon kering sekering² nya. Tak basah atau berwap kalau pampers dah penuh. Memang tersangatlah best. 


Dah baca keistimewaan Goo.n Premium Diaper? Teringin nak mencuba dan membeli? Haaaaa... Ni ada berita baik. Lazada akan mengadakan jualan online untuk BIG BABY FAIR bermula 27-31 July 2016 dengan discount sebanyak 80% untuk barangan bayi. Jangan lepaskan peluang  ni. Murah tu. Set alam masing² kalau takut terlupa. Esok jer tau. Bersiap sedia di depan PC yerp ☺☺

Note: Ini berdasarkan pengalaman sendiri yang menggunakannya. Kalau hasil tak sama, minta maaf lah yer.


You Might Also Like

5 komen

  1. tak pernah lagi tengok kat pasaraya kan diaper jenis ni

    ReplyDelete
  2. kan?saya pun memula tengok macam nipis je..yang kelakar anak pakai , keluar jalan2 dia boelh tak sedar yang dia pakai diapers..heheh..sebab selesa..selalu nya pakai diapers tebal, cepat berpeluh..asyik rimas je rasa nak buka..tapi yang ni memang dia suka la..

    ReplyDelete
  3. wah sale.. info yang bagus ...
    tapi lisa takde anak lagi.. heheheh

    ReplyDelete
  4. Semakin canggih sekarang ni Fiza
    Diapers pun dah ada indicator mudah utk ibu-ibu tahu dah perlu kena tukar atau sebaliknya.

    ReplyDelete
  5. memang bagus diaper jenama GOO.N ni kan
    suka yang part warna bertukar tu lah

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive