GST | Get Shaklee Today!!

Tuesday, April 21, 2015

Dah lama tak share pasal SHAKLEE. Skang nak bergiat aktive balik sebagai SID (Shaklee Independent Distributor). Zaman GST ni, kita kena ada back up. Buat pendapatan sampingan kan. Selain side income dari blog. Ok...kita lupakan GST 6% tu. Skang bagi perhatian pada GST (GET SHAKLEE TODAY) yang ni plak. Untuk pengetahuan, tiap² bulan Shaklee buat promosi. Lain bulan, lain promosi vitaminnya.


Promosi SHAKLEE untuk bulan  ni. Memang tak rugi beli sebab dah nama pon promosi. Harganya dah tentu harga promosi kan. Ada pemjimatan disitu. Boleh kongsi ngan kawan². Boleh hadiahkan pada orang yang tersayang. Meh baca sket info ni:

CINCH SHAKE MIX | Diperkaya dengan Leucine untuk memelihara otot semasa mengurangkan berat badan. Kaya dengan serat yang tinggi dan protein. Yang nak mengkuruskan badan, boleh try Cinch shake mix nih. Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan (soya bukan GMO). Didatangkan dengan 3 prisa iaitu COKLAT, LATTE dan VANILLA.

Lecithin | Pengemulasi lemak semulajadi. Membantu mengurangkan berat badan. Lecithin shaklee diperolehi secara semulajadi daripada kacang soya. Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

GLA | Memelihara kitaran haid setiap bulan. Menstabilkan hormon dan menurunkan paras kolestrol. Minyak borage yang mengandungi GLA semulajadi yang sangat pekat dalam bentuk yang mudah diserap. Ia juga menyokong sistem imun.

DTX Complex | Mengeluarkan sisa sebatian toksin dari badan. Membantu memelihara aliran hempedu dan membantu merangsang pembentukan dan memelihara sel² hati.

Vita-Lea Kids | Multivitamin kanak² terbaik. Jumlah nutrien yang lengkap dan memenuhi tumbesaran kanak². Penyerapan mudah dan pantas. Sangat sesuai untuk kanak² 4-12 tahun tak suka makan sayur dan buah. Meningkatkan juga sistem imun kanak².


Kalau berminat, jangan segan² bertanya. Free consultancy untuk anda. Cepat dapatkan sebelum promosi ni tamat pada hujung April nih. Spend lah sikit duit tu untuk kesihatan kan ☺

Note: Ikan di laut tak pernah habis, macam tu jugaklah dengan rezeki kita. Yang penting usaha. 


You Might Also Like

9 komen

  1. betulll...usaha lif kejayaan...!!

    ReplyDelete
  2. Oh, SID rupanya! Honestly speakinglah Fiza, saya memang belum pernah cuba produk Shaklee ni.

    ReplyDelete
  3. saya pun tengah bergiat aktif nak tambahkan sampingan ni. zaman lani semuaaaaaa pakai duit. bukan sikit duit pulak tu pfttttttt

    ReplyDelete
  4. Betul sis.. Usaha tangga kejayaan. Kathy suka baca belog yg berkaitan shaklee mcm ni.

    ReplyDelete
  5. aida ahli shaklee jugak.
    but tak menjual la.
    sendiri makan.
    baru aje...

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive