FRANCINE Blouse | Kalau dah suka

Thursday, May 22, 2014


Sanggup beli baju yang design nya sama lebih daripada sehelai. Tapi color lain² lah khenn. Tak tau lah kenapa aku berkenan sangat dengan Francine blouse Poplook nih, Color pon cantik². Yang penting, baju labuh menutup vontot.

Cepat sangat habis baju nih. Baru launching dah sold out. Ko kena bersiap sedia depan PC and klik cepat². Kalau tak memang melepas lah. So far aku dah ada 3 pasang blouse nih. Memandang kan permintaan Francine blouse yang tinggi. Sama macam Halley blouse dulu. Poplook ada buat backorder. Tapi tu lah. Ko kena tunggu lama sket. Kalau tak, hari ni order esok ko dah dapat bajunya. Ni bulan Julai nanti baru dapat. Tak per lah, bertabahlah aku menunggu. 


Aku dan Francine blouse Yellow.


 Aku dan Francine blouse Green

Cuma aku dan Francine blouse Royal Blue jer tak sempat nak bergambar lagi...hehehe...Kain nya pon best dan mudah digosok. Cuma ada color yang ko kena pakai inner macam color kuning tu. Gittew lah kisah aku dan blouse. kalau ada yang berkenan, bley lah gi website Poplook dot com. Backorder closes on Monday @ 12.00 pm. Sekian pesanan khidmat dari seorang peminat tegar Francine dan Halley chiffon Blouse. 

Note: Aku memang seorang yang jarang nak beli baju. Sebab asal nak beli baju jer, pastu ternampak baju budak, aku dah meroyan. Jadinya...baju anak² jadi keutamaan. Untuk si ibu, dapat shopping baju 3 - 5 bulan sekali pon jadi lah. Bley caya ker nih...ekekeke...Silalah percaya. 



You Might Also Like

23 komen

  1. Yeayy nak beli jugak kak.. hari tue tak sempat beli dah sold out..thanks 4 sharing.. =D

    ReplyDelete
  2. Lya pon suka jugak ..Ada satu warna hijau hehee ..
    Cantik sedap la pakai sebab sejuk jer kan ...

    ReplyDelete
  3. Salam K.FIza..
    nice.. sesuai ngan akak.. hehe..cma kalo beli baju on9 susah sikit..tak reti nk ukur..

    ReplyDelete
  4. baju yg simple tp warnanyer wat tertarik..apa2 baju anak di utamakan..kanknkn....

    ReplyDelete
  5. banyaknya koleksi blouse cantik2 semuanya tu...

    ReplyDelete
  6. cantik jugak ey fiza blouse plain macam ni :)

    ReplyDelete
  7. betul kalau berkenan mmg sanggup beli byk warna. xpernah lagi beli francine ni.warna pun menarik.

    ReplyDelete
  8. Hehehe.. Fiza ni macam ada sorang selebriti tu. Kalau tak silap Fafau. Dia pun jenis macam ni, kalo suka akan beli barang yg sama tapi lain2 kaler.

    ReplyDelete
  9. Yg pentingnya, nak dapatkan cutting yg kita suka, selesa...so pada saya,mmg logik beli baju yg sama,tapi warna lain lain...hihihihihih

    ReplyDelete
  10. aju ada warna biru dan oren mmg suka sangat!!!

    ReplyDelete
  11. kite ada francine hijau je..cantek
    aritu beli francine kaler coral. skali tgk aikk apsal mcm x muat padahal saiz sama? aduhaii rugi jek naseb bleh jual balik
    kite suka charlize lg..klu perasan, update kite ek! :)

    ReplyDelete
  12. bagus juga dia ada buat backorder ni...tak perlu nak berebut bagai kan..tunggu lebih baik.

    ReplyDelete
  13. best la, nk kena beli gak ni, betul tu, yg paling penting menutup vontot ! hehe

    ReplyDelete
  14. Ok juga baju ni noks...tapi kalau aku rasanya tak sesuai sebab badan panjang gitu...hehe, Tp saiz badan cam ko kecik jak, memang cun gitu :D

    ReplyDelete
  15. samalah..baju anak lg cantik2 dari baju emaknya kan :D

    ReplyDelete
  16. comel ko pakai baju tu babe..
    kaler2 pun I loike sebab not so bright

    ReplyDelete
  17. baju budak2 lbh cantik2 tu yg geram jer kan ... saya ni saiz ss . susah nak dapat .

    ReplyDelete
  18. canyiklah Fiza..hijau suka..^^

    ReplyDelete
  19. suka jugak dgn pop look. yang penting cepat dapat tue. baju dorang pakai memang best. tp bila tengah menyusu nie kena beli dress yang mesra BF. kdang dress dorg kain lekap kat badan. x sukaaaa huuuu

    ReplyDelete
  20. hehehe memang macam tu kan. baju anak lagi pentaing skang ni. baju kita macam tak selera sgt nak beli ekekek

    ReplyDelete
  21. haa,,saya masa anak dara suka beli baju blous begitu.padahal desing sama jer cuma warna beza.amik ko 3 helai saya borong masa tu rega baju renda blous tu rm 20 jer oklah puas hati.skrg sah baju tak muat utk d pakai aha....

    ReplyDelete
  22. saya pun terjebak dgn blouse kat poplook ni.. tp mmg pejam mata jer... kecuali ada kwn membeli.. mmg x tahan .. racun hahahaha.... ;p

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive