Terbaiklah ZACK ZUKHAIRI!!!

Thursday, July 04, 2013



Salah satu blog yang aku suka baca dan aku tunggu² entry terbaru nya. Ada lagi yang tak kenal ke? Boleh terjah blog Realiti Konspirasi @ Zack Zukhairi. Memang tak rugi baca sebab best. Jalan cerita yang santai, penuh makna dan ada unsur jenaka. Kalau baca memang akan kena sindrom senyum² dan gelak² depan pc sebab aku dah lama kena. 

Dah lama aku follow blog zack ni. Sejak dia study kat jepun lagi. Tapi mamat ni dah jarang sangat update blog. Zack...silalah update slalu. Peminat mu ini sentiasa ternanti² entry baru.

Note: Menghitung hari...hari meningkatnya usia ☺☺



You Might Also Like

15 komen

  1. Saya xkenal hihihi..
    Jap lg bleh terjah :)

    Ooo bday ek?
    Xlama jek lagi tu
    Mesti dh plan soh hubby celebrate kan kan kan? :p

    ReplyDelete
  2. Eh.nti rajin sy jengah
    Fiza..no hp please!! Hehe.

    ReplyDelete
  3. mmg best kan blog dia....terbaek la...

    ReplyDelete
  4. akak tgh menghitung hari menanti detik birthday. saya pulak tgh menghitung hari detik nak melahirkan baby, tatau la bila baby mau keluar. bkn tu je, tgh menghitung detik penambahan umur juga. hehehe

    ReplyDelete
  5. mmg jarang dia apdet kan? Dulu ada dlm bloglist saya. Skrg dh buang sbb tak apdet2.

    ReplyDelete
  6. Dah dekat bezday yeh FIza...hehe ternanti nanti hadiah dari cik abe le tu! hehe

    ReplyDelete
  7. Bleh jenjalan ke blog zack..tq fiza :)

    ReplyDelete
  8. Nak gi terjah & kenal2 ngn blog Zack lah jugak! ^^,

    ReplyDelete
  9. baru kenal Fiza..nak p terjah la dulu

    ReplyDelete
  10. amboi follow blog ini juga yer... done clik2 nuffng yer

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive