Your Loan is Approved...erkkkk? Bila masa aku apply loan???

Friday, August 13, 2010

Petang semalam masa tengah tunggu hubby. Tetiba ada satu SMS masuk yang berbunyi:

"SCB - Congratulations, you loan is approved! Kindly visit the selected branch for acceptance or contact our customer service at xx-xxxxxxxx for enquiries"

Dalam kepala hotak ni dok fikir, bila masa plak aku apply loan. Seingat aku hanya loan Bank 'R' jer yg aku pernah apply, pastu housing loan. Mana ada apply loan lain lagi dah. Ker dorang silap send SMS? Aku call number yang di bagi tu. Memang Standard Chartered Bank.

Hhhhhmmmm...kes nak menipu lagi ker nih? Baru² ni dpt SMS dari shell, aku menang RM15,000 uols...mak cik kayo (^_^). 3 kali plak tu dpt SMS yg sama. Memang penipu btol. Yang lagi hampeh, dapat SMS dari MAGNUN, klo nak tahu result no ekor terkini, sila SMS ke xxxxx...sengal.

Lately banyak btul dapat SMS yang ntah apa². Macam²...


You Might Also Like

0 komen



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive