Transfer

Monday, August 17, 2009

Hari ni aku dapat email dari HR, management has approved my request for transfer to other department. Actually before dapat surat lagi aku dah start with my new department, seminggu sudah. Memandangkan project department aku akan di transfer ke JB, baik aku mentransferkan diri aku ke department yang lain. Sedih jugak sebab terpaksa 'bercerai' dengan bos yang sporting & gila² ni, masing² bawa haluan sendiri...ahaks...

Dalam dilema juga bila nak transfer ni, sebab department skarang ni based on Cyberjaya, tapi bila my new bos cakap akan ada di sediakan transport, lega sket & alhamdulillah...my designation pon up sikit :). Banyak benda yang aku kena belajar, agak mencabar juga sebab aku kena arange project/document control, tender, drawing & macam² lagi lah. Yang tak bestnya bila dapat colleague yang bossy...adoiiii...hopefully aku boleh bersabar dengan kerenah orang yang macam ni. Dah lah aku ni tak pandai nak melawan. Macam mana nak handle orang macam ni erk?

Dengan ini, aktiviti harian ku untuk berbloging dan buat lawatan ke blog kawan² sambil meninggalkan jejak agak terbatas..harap maklum.


You Might Also Like

0 komen



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive